2013. március 10., vasárnap

AZ ÉBREDÉSEM TÖRTÉNETE




A FILM

   Visszatekintve jelen életemre a képek mindig is fontos részét képezték életemnek és nagy behatást tettek Rám. A kép-zelő erő tulajdonképpen a Teremtő Erő - hiszen amit el tudunk kép-zelni - a kép-alkotás folyamata által - az előbb-utóbb (a hitrendszereink függvényében) valóra válik. 
Tehát a mozgó képek - a filmek által gyorsabban tudtam befogadni az információt - de ez mára köztudott dolog - hiszen erre épül társadalmunk információ-áramlása.
   Egy péntek este volt - amikor átmentem egy barátomhoz - akinél megnéztük az Indiana Jones - A Kristálykoponya Királysága című filmet. 
Valójában itt nem is a film maga volt a lényeg - hanem az az üzenet vagy kód - amit hozott és ami Bennem bekapcsolt egy gombot.
 Ahogy vége lett a filmnek - eszembe jutott - hogy már egyszer a kezembe került egy kristálykoponyáról szóló cikk - melyet akkor még nem igazán tudtam hova tenni - "leparkoltam" valahova a tudatom mélyére - hogy a megfelelő időben majd újra elővegyem. 
Ez volt az a pillanat. Eljött az idő!
   Szerencsémre a barátom - akinél a filmet néztük - már a film felénél elaludt - így nyugodtan tudtam megkezdeni keresésemet az interneten. Órákon át olvasgattam - majd később heteken-hónapokon át - munka után és néha közben is - az akkor fellelhető témával kapcsolatos írások nagy részét átbújtam.
A 13 kristálykoponya legendájától eljutottam a Belső Föld elméleten keresztül a magyarságig. Azt kellett megtudnom - hogy valamilyen különleges küldetéssel vagyunk itt a Földön - a történelmünk az ősi időkbe vezet és hatalmas tudás rejlik Bennünk!
  MICSODA FELISMERÉS!!! ÉS EDDIG ÉN ERRŐL MIÉRT NEM HALLOTTAM!!?? -Tettem fel a kérdést. Leginkább Magamnak - természetesen!

Néhány hét elteltével meg is jelent előttem az első kristálykoponyám - egyenlőre még csak a szelleme. Az ágyam felett egy jobbra-balra mozgó zöldes "paca" - amelyet vagyis akit - illően köszöntöttem és megkérdeztem a nevét. Ő elmondta és azt is - hogy hol találom meg. Utánanéztem az üzletnek - az akkor még vadiúj okostelefonomon - a honlapot megtaláltam - viszont a termékek menüpontjaiból egyedül a Kristálykoponyák-at töltötte be - majd amikor rákattintottam - egyből Ő jelent meg és semmi más.
Azt hiszem másnap már ott voltam az üzletben - ahol természetesen egyből megláttam és tudtam - hogy melyiket kell válasszam - illetve melyik választott ki engem. És ezzel megkezdődött számomra életem egy új szakasza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése